Posted by: Marius | February 12, 2010

Puternicul lui Iacov

8/20/09 De la YahuȘua HaMașiah, Isus Cristosul, Domnul și Salvatorul Nostru – O Scrisoare Dată lui James, Pentru Toți Cei Ce Au Urechi Să Audă

EU SUNT Domnul Dumnezeul vostru… Puternicul lui Iacov și al lui Israel.

Închinați-vă și slăviți-Mă, oh națiuni ale pământului!
Îngenunchiați înaintea Împăratului vostru… ÎMPĂRATUL!
YahuȘua HaMașiah!

Cine este ca Mine?!

Eu am desfăcut lanțurile morții… A morții de-adoua.
Îngenunchiați… Închinați-vă… Și smeriți-vă pe voi înșiși înaintea Mea…
Și oferiți-vă pe voi înșiși înaintea Mea, și Eu vă voi ierta.

Într-adevăr eliberat este omul care se smerește pe el însuși, căutîndu-Mă pe Mine…
Știind în inima lui, că Eu Sunt Împăratul împăraților.

Eu Sunt Adevărul, Calea spre Viață.

Nimeni nu vine la Tatăl, decît prin Mine…
Yahușua HaMașiah, Messia…
Isus Cristosul.

Chemați-Mă pe Mine, și scăpați de Ziua Necazurilor…
Veniți la ospățul nunții Mielului .
Amin.

(Letters form God and His Christ, Volume 7)


Leave a comment

Categories